Online λύσεις για λογιστικά γραφεία

Εργαστείτε όπως εσείς επιθυμείτε

Αποκτήστε και εσείς μία ολοκληρωμένη λύση λογιστικής διαχείρισης. Με φιλικό περιβάλλον εργασίας και εξειδικευμένες λειτουργίες, η εφαρμογή Soft1 Books αποτελεί την ιδανική λύση για τη διεκπεραίωση των καθημερινών σας εργασιών.

Αυτοματοποιήστε τη δουλειά σας

Με ειδικές συντομεύσεις πληκτρολογίου, το Soft1 Books για λογιστικά γραφεία, σας βοηθάει να εκτελείτε καθημερινές φοροτεχνικές εργασίες με το πάτημα ενός κουμπιού! Απαλλαγείτε από χειροκίνητες καταχωρήσεις, αυτοματοποιώντας το σύνολο των εργασιών σας.

Όλα όσα χρειάζεστε, σε μία εφαρμογή

Εκμεταλλευθείτε τις δυνατότητες μίας σύγχρονης λύσης online λογιστικής διαχείρισης. Απλοποιήστε πολύπλοκες καθημερινές εργασίες και αυξήστε την παραγωγικότητά σας, εξοικονομώντας καθημερινά χρόνο και χρήματα.

Εργαστείτε παντού

Συγκεντρώστε τις λογιστικές σας εργασίες σε μία online εφαρμογή και αποκτήστε πρόσβαση σε αυτές από όπου και αν βρίσκεστε, τη στιγμή ακριβώς που τις χρειάζεστε. Από το laptop, το tablet ή ακόμη και τη smartphone συσκευή σας.

Για τις ανάγκες στα σύγχρονα λογιστικά γραφεία

Enterpise using Soft1 Cloud ERP

Υποστηρίξτε τη δουλειά σας

Το Soft1 Books ακολουθώντας την αρχιτεκτονική cloud, καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις λειτουργίας λογιστών και οργανωμένα λογιστικά γραφεία.

Με πλούσια λειτουργικότητα, εξασφαλίζει μεγάλη ταχύτητα καταχωρήσεων, διευκολύνοντας τη διενέργεια τιμολογήσεων, πληρωμών, λογιστικών καταστάσεων, ελέγχων συμφωνίας καρτελών και άλλων εργασιών.

Λειτουργήστε στο cloud

Σχεδιασμένη με την απαραίτητη ευελιξία, η εφαρμογή Soft1 Books αξιοποιεί τις διευρυμένες δυνατότητες του cloud, επιτρέποντάς σας να καλύψετε τις μηχανογραφικές σας ανάγκες, με αποδοτικό τρόπο.

Ελέγξτε το κόστος σας

Αναβαθμίστε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε στους πελάτες σας. Ελέγξτε εύκολα το κόστος λειτουργίας του λογιστικού σας γραφείου με μία συνδρομητική λύση “pay-as-you-go”, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδά σας.

Δείτε τη μεγάλη εικόνα

Απόλυτος έλεγχος για τα λογιστικά γραφεία, με τα ισχυρά εργαλεία αναφορών του Soft1 Books. Εντοπίστε άμεσα όλα τα θέματα που χρειάζονται την προσοχή σας, αξιοποιώντας τα alerts, καθώς και τις λίστες εργασιών και πρόσφατων δραστηριοτήτων της εφαρμογής.

Soft1 Cloud ERP Enterpise Screenshot

Η μηχανογράφηση, σύμμαχος της επιχείρησής σας

Ξεχάστε τη λειτουργία του IT

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την καθημερινή λειτουργία της μηχανογράφησής σας.

Με το Soft1 Books, τα πάντα τρέχουν αυτόματα ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην παροχή ακόμη πιο ποιοτικών υπηρεσιών, σε λιγότερο χρόνο.

Απαλλαγείτε από δαπάνες hardware

Αναβαθμίστε τη λειτουργία του λογιστικού σας γραφείου, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος.

Επιλέξτε το Soft1 Books και απαλλαγείτε από πρόσθετο κόστος υποδομών, άδειες χρήσης και εργασίες συντήρησης.

Λειτουργήστε με ασφάλεια

Το Soft1 Books λειτουργεί στα data centers της Microsoft, μετατρέποντας τη λογιστική διαχείριση σε μία ασφαλή διαδικασία.

Η πιστοποίηση της SoftOne κατά EN ISO 27001:2013, παρέχει μέγιστη αξιοπιστία στη διαχείριση των δεδομένων σας.

Εργαστείτε με σιγουριά

Με αυτόματη ενημέρωση νέων εκδόσεων, το Soft1 Books εξασφαλίζει πλήρη και συνεχή εναρμόνιση με τις ισχύουσες κάθε φορά φορολογικές διατάξεις.

Για το λόγο αυτό, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πάντα την τελευταία έκδοση της εφαρμογής.

Λειτουργικές ενότητες

Γενική Λογιστική, Πάγια, Έσοδα – Έξοδα, Εισπράξεις – Πληρωμές, Χρηματικοί & Τραπεζικοί Λογαριασμοί, Υποκαταστήματα

Soft1 Web Report (5 χρήστες), Soft1 QuickView, Soft1 MyPortal

Ελεύθερα Πεδία & Αθροιστές, Σχεδίαση Αναφορών (Basic & Advanced).

Εξαγωγή των δεδομένων σε αρχεία του Microsoft Office 365 για ευκολία επεξεργασίας.

Σχεδιασμός Οθονών, Script Builder – Σενάρια Ροών, Διαχείριση Απομακρυσμένων Εγκαταστάσεων (Remote Systems), Συστήματα Προειδοποιήσεων (Alert Systems)

Τα προϊόντα της έκδοσης Open Enterprise διατίθενται στα ακόλουθα μοντέλα λειτουργίας:

ASK

On Cloud

Books 210

€17 /μήνα /χρήστη
  • Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Έσοδα – Έξοδα
  • Πάγια
  • Υποκαταστήματα
  • Εισπράξεις – Πληρωμές
  • Διαχείριση Λογαριασμών
  • Διαχείριση Ειδικών Συναλλαγών
  • Ευρετήρια
  • Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
  • Reporting Tools

*Ισχύει για 1 χρήστη (ετήσια χρέωση)

Books 220

€34 /μήνα /χρήστη
  • Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Έσοδα – Έξοδα
  • Πάγια
  • Υποκαταστήματα
  • Εισπράξεις – Πληρωμές
  • Διαχείριση Λογαριασμών
  • Διαχείριση Ειδικών Συναλλαγών
  • Ευρετήρια
  • Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
  • Reporting Tools
  • Γενική Λογιστική

*Ισχύει για 1 χρήστη (ετήσια χρέωση)

 

Best Seller

Books 250

€50 /μήνα /χρήστη
Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Customization Tools
  • Λογιστικές Ενότητες
  • CRM
  • Διαχείριση Παραγωγής
  • Web & Mobile εφαρμογές
  • Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

*Ισχύει για 1 χρήστη (ετήσια χρέωση)