Με επίκεντρο τις ανάγκες των Startups

Ευκολία χρήσης

Διαχειριστείτε τις εργασίες σας με μία εφαρμογή, εξαιρετικά εύκολη στην εκμάθηση και τη χρήση.

Κερδίστε χρόνο και επικεντρωθείτε σε αυτό που έχει αξία: την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Η επιχείρησή σας εν κινήσει

Μην περιμένετε να επιστρέψετε στο γραφείο.

Εκμεταλλευθείτε τις δυνατότητες των λύσεων της SoftOne για startups και εργαστείτε αποτελεσματικά από όπου και αν βρίσκεστε, με οποιαδήποτε συσκευή.

Τα πάντα, με μία ματιά

Δείτε τι συμβαίνει στην επιχείρησή σας, σε πραγματικό χρόνο.

Ανατρέξτε εύκολα στα δεδομένα σας και διεκπεραιώστε αποδοτικά τις εργασίες σας μέσα από ένα ολοκληρωμένο σύστημα.

Όλα όσα χρειάζεται η επιχείρηση σας

Soft1 for Startups screens

Ξεκινήστε άμεσα

Απαλλαγείτε από κάθε πολυπλοκότητα, εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα με μία πραγματική cloud εφαρμογή.

Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα του Soft1 από την πρώτη κιόλας ημέρα και βελτιώστε τη συνολική απόδοση της επιχείρησής σας.

Υποστηρίξτε τη δουλειά σας

Ανταποκριθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της καθημερινής σας λειτουργίας.

Το Soft1 προσαρμόζεται εύκολα στις ανάγκες των startups, αυτοματοποιώντας όλες τις διαδικασίες της επιχείρησής σας.

Διαχειριστείτε καλύτερα τα έξοδά σας

Ελέγξτε εύκολα το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής σας, με μία cloud λύση “pay-as-you-go” ή μία συνδρομητική λύση ASK, και εστιαστείτε στην ανάπτυξη των εσόδων σας.

Ξεκινήστε οικονομικά

Ξεχάστε τις υψηλές επενδύσεις για την αγορά και συντήρηση λογισμικού.

Επιλέξτε τη Soft1 cloud λύση που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες και χρησιμοποιήστε τη οποιαδήποτε στιγμή, ακόμα και μέσα από τη φορητή σας συσκευή.

Κερδίστε περισσότερα με λιγότερα

Διατηρήστε τον έλεγχο της επιχείρησής σας, με ένα ευέλικτο σύστημα λογισμικού που μπορεί να προσαρμόζεται -κάθε φορά- στις πραγματικές σας ανάγκες.

Soft1 for Startups Screen

Μηχανογράφηση ως υπηρεσία

Χωρίς IT

Μην ανησυχείτε για την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης σας.

Με τις Soft1 cloud λύσεις για startups, τα πάντα τρέχουν αυτόματα ώστε να ασχολείστε αποκλειστικά με την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Χωρίς κόστος hardware

Οι cloud λύσεις της SoftOne δεν απαιτούν πρόσθετο hardware.

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε και εσείς την πιο σύγχρονη λύση SaaS της αγοράς, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε servers.

Αυτόματη αναβάθμιση

Επιλέγοντας μία Soft1 cloud λύση, λαμβάνετε αυτομάτως και ενημερώσεις με νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά.

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πάντα την τελευταία έκδοση του λογισμικού σας.

Αυξημένη ασφάλεια

Ξενοιάστε μια για πάντα για τα δεδομένα σας.

Με πιστοποίηση EN ISO 27001:2013 και αυστηρές διαδικασίες backup, η επιχείρησή σας απολαμβάνει καθημερινά μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία.

Λειτουργικές ενότητες

Γενική Λογιστική, Έσοδα – Έξοδα, Εισπράξεις – Πληρωμές, Χρηματικοί & Τραπεζικοί Λογαριασμοί, Αντιστοιχίσεις – Open Items, Διαχείριση Πιστωτικών Καρτών

Διαχείριση Έργων, Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης & Τεχνικοί, Επαφές & Φυσικά Πρόσωπα, Business Processes, Ημερολόγιο

Soft1 Web Report (5 χρήστες), Soft1 myCustomer (50 χρήστες), Soft1 QuickView, Soft1 MyPortal

Συναλλασσόμενοι (Πελάτες, Προμηθευτές, Χρεώστες, Πιστωτές), Αγορές, Πωλήσεις, Διαχείριση Λιανικής, Πολιτικές Πιστότητας Πελατών, Παρακολούθηση Πωλητών & Εισπρακτόρων, Διασύνδεση με υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης eINVOICE

Διαχείριση Επισυναπτόμενων Αρχείων & Εγγράφων, Ελεύθερα Πεδία & Αθροιστές, Σχεδίαση Αναφορών (Basic & Advanced), εξαγωγή σε αρχεία του Microsoft Office 365 για ευκολότερη επεξεργασία των δεδομένων σας.

Διαχείριση Αποθήκης (έως 3 αποθηκευτικοί χώροι), Εναλλακτικά – Αντίστοιχα Είδη, Χρώμα & Μέγεθος, Serial Numbers, Group Sets, Διαχείριση Υπηρεσιών

Σχεδιασμός Οθονών, Διαχείριση Απομακρυσμένων Εγκαταστάσεων (Remote Systems), Συστήματα Προειδοποιήσεων (Alert Systems)

Τα προϊόντα της έκδοσης Open Enterprise διατίθενται στα ακόλουθα μοντέλα λειτουργίας:

On premise

ASK

On Cloud

Express

€34 /μήνα /χρήστη
  • Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Βασική λειτουργικότητα CRM
  • Δυνατότητα επιλογής
    3 επιπλέον modules
  • Web & Mobile εφαρμογές

Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

*Ισχύει για 1 χρήστη (ετήσια χρέωση)

Best Seller

Prime

€42 /μήνα /χρήστη
  • Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Βασική λειτουργικότητα CRM
  • Δυνατότητα επιλογής
    2 επιπλέον modules

Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

*Ισχύει για 1 χρήστη (ετήσια χρέωση)

Prime Plus

€55 /μήνα /χρήστη
  • Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Advanced Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Λογιστικές Ενότητες
  • Βασική λειτουργικότητα CRM

Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

*Ισχύει για 1 χρήστη (ετήσια χρέωση)

Τα προϊόντα της έκδοσης Classic διατίθενται στα ακόλουθα μοντέλα λειτουργίας:

On premise

ASK

Soft1 120

€25 /μήνα
  • Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools

(ετήσια χρέωση)

 

Soft1 150

€38 /μήνα
  • Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools

(ετήσια χρέωση)